Czasami z różnych powodów nie możemy wyjść z domu i skorzystać z basenu lub siłowni, wyskoczyć na zajęcia fitness czy jogę, albo chociaż pobiegać na świeżym powietrzu. Co zrobić, żeby nie stracić formy, a czas w domu wykorzystać na sportowo?
Zastanów się jaki sport daje ci największą frajdę i poszukaj na youtube filmików z którymi możesz ćwiczyć. Możesz znaleźć nie tylko jogę, fitness i treningi siłowe ale też trening karate i kick-boxingu.
Ostatnio bardzo popularne stają się ćwiczenia w grupie on line. O ustalonej porze uczestnicy łączą się w mediach społecznościowych i wspólnie ćwiczą. Można też wziąć udział w treningach on line, które organizowane są przez niektóre siłownie lub szkoły jogi.
Postaraj się zdrowo odżywiać. Nie gromadź zapasów słodyczy, bo po prostu je zjesz. Zamiast tego, wykorzystaj czas spędzony w domu do znalezienia idealnej zdrowej przekąski. W internecie są setki przepisów, możesz więc testować do woli.
Bądź dobrej myśli. Czas przymusowego siedzenia w domu wkrótce się skończy, a jeśli wykorzystasz go dobrze, nie będziesz musiał potem „wracać do formy”.